Rabu, 12 Oktober 2011 di 09.45 Diposting oleh Guilty Class ZERO 1 Comment

PS Vita: what you need to know

Updated: PlayStation Vita release date, price, specs and more

ps-vita-what-you-need-to-know
PS Vita: all the details
It's here! And by "here!" we mean "nearly here!" After much rumour and speculation, Sony has announced that the new PSP - formerly codenamed NGP for Next Generation Portable - will be called the PlayStation Vita.
So what are the PlayStation Vita specs, when will the UK release date be and how much will it cost?
You can also check out our quick video run down of five crucial things you should know about the PlayStation Vita below:
PS Vita UK price will start at £229.99
The UK pre-order price for the Sony PlayStation Vita has been revealed, with both Play and Game offering the handheld for £279.99 (3G) and £229.99 (Wi-Fi). The handheld appears to be $299 in the US.
As the more eagle-eyed of you will notice, this is a near like-for-like dollar and pounds pricing strategy, something us in the UK are unfortunately getting used to now.
There was originally a credible previously rumoured pricing. Given that the Wi-Fi only version of the new PlayStation Vita would be $249 in the US and €249 in Europe, an unnamed source told CVG that the UK price will be "in the region of £235". However, this would now appear to be untrue.
PlayStation Vita UK release date will NOT be before Christmas
Nobody expected Sony to miss the all-important Christmas shopping period, but it looks like it's going to. While the release date was originally planned for October 2011 (aflyer from Blockbuster put the PS Vita release dateat 28 October), Sony has now said that the PlayStation Vita UK release date has been pushed to 2012 - boo!
On 14 September 2011, the PlayStation Vita was given a release date of 17 December in Japan, with a promised 26 games at launch and 100 in an unspecified 'launch window'.
PlayStation Vita will come in two versions
In addition to the Wi-Fi only version, which does 802.11b, g and n, the PS Vita will also be available with integrated 3G. This will cost slightly more money.
The PlayStation Vita specifications are pretty tasty
The PSP's replacement has a five-inch, 16 million colour 960x544 OLED touchscreen, twin cameras, twin speakers, two turntables and a microphone. We're lying about the turntables.
You also get twin analogue sticks and a ridiculously powerful quad-core processor based on the ARM Cortex A9, the same kind of processor you'll find in many top-end tablets. Expect four to five hours of battery life.

1 Response so far.

  1. BERITA BAIK BERITA BAIK

    Halo semuanya, saya SUWANDI dari indonesia. Saya menyarankan Anda semua di sini untuk tidak mengajukan pinjaman di mana-mana untuk perusahaan atau pemberi pinjaman di halaman web ini, sebagian besar perusahaan di sini adalah tipuan, penipuan dan penipuan, dan juga beberapa testimonial di sini salah, mereka adalah orang yang sama. Karena itu, tolong berhati-hatilah untuk tidak menjadi persekutuan mangsa Indonesia. Saya ditipu empat kali kira-kira Rp 200.000.000 untuk biaya registrasi, biaya transfer, bea cukai dan biaya asuransi, setelah pembayaran ini saya tidak mendapatkan pinjaman saya, tapi mereka meminta saya untuk membayar berkali-kali. Ini akan menarik minat Anda untuk mengetahui ada undang-undang tentang pembiayaan undang-undang atau peraturan dewan ini untuk mendapatkan pinjaman dari undang-undang pemberi pinjaman atau perusahaan mana pun. Saya bersyukur bahwa saya menerima pinjaman cepat sebanyak $ 250.000 dari perusahaan yang diperkenalkan teman saya Achmad Halima. Perusahaan pinjaman yang dapat dipercaya dan dapat dipercaya (ALEXANDER ROBERT). Mereka sekarang menjadi perusahaan terbesar di AS, Eropa dan seluruh Asia. Misi dan komitmen Anda kepada Alexander's Loan Company didedikasikan untuk meringankan impian Anda dan membantu kita semua yang telah ditipu dan ditipu dalam proses mendapatkan pinjaman segera, memberi Anda keramahan kelas dunia. Perusahaan Pinjaman Alexander atau pemberi pinjaman pinjaman tahu apa yang seharusnya ada di sepatu Anda dan mereka berusaha keras untuk tidak melupakan perasaan itu. Mereka akan mendapatkan kepercayaan Anda dengan mengkomunikasikan kepada Anda informasi yang perlu Anda ketahui, jika Anda perlu mengetahui dan hak untuk menawarkan pinjaman (pedagang pribadi atau pinjaman) dan layanan keuangan.

    Saya sangat mengabdikan diri untuk membantu negara saya mendapatkan pinjaman dari penipuan dan segera, e-mail saya (suwandirobby01@gmail.com) atau (achmadhalima@gmail.com)

    Hubungi saya atau (alexanderrobertloan@gmail.com) untuk informasi lebih lanjut, saya bersedia membantu. Tuhan memberkati kalian semua.

Posting Komentar